вівторок, 31 липня 2018 р.

У Львові відбулась ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція





Мала нагоду взяти участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції  «Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими потребами»

Напрями роботи конференції:

• Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному навчанні.
• Актуальні проблеми розвитку ортопедагогіки та ортопсихології.
• Новітні технології подолання психічного та мовленнєвого
дизонтогенезу у дітей та дорослих.
• Проблеми ранньої діагностики порушень розвитку дітей.
• Альтернативні та допоміжні засоби комунікації у корекційно-
реабілітаційній роботі.
• Робота з сім’єю дитини з особливими освітніми потребами.
• Нейропсихологічні аспекти діагностики та корекції труднощів у
навчанні дітей.
• Сенсорна інтеграція в корекційно-розвивальному просторі.
• Проблеми психічного дизонтогенезу у дітей та дорослих із
порушеннями мовленнєвого розвитку.
• Інформаційні технології в спеціальній та інклюзивній освіті.

            
                                                        ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»
Факультет корекційної педагогіки та психології
Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Львівський національний університет імені Івана Франка
ГО «Справа Кольпінга В Україні»

ПРОГРАМА 
ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
 «Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими освітніми потребами»


Оргкомітет ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
 «Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими освітніми потребами»

Голова оргкомітету  – Синьов В. М., дійсний член НАПН України, професор, доктор педагогічних наук, Президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».
Заст. голови оргкомітету:
Шевцов А. Г., член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, професор, директор Департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування Міністерства освіти і науки України, віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»,
Шеремет М. К., почесний академік НАПН України, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».
Герцюк Д. Д., кандидат пед. наук, доцент, декан факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
Відп. секретар оргкомітету – Мартиненко І.В., доктор психологічних наук, доцент, Виконавчий директор ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів».


Графік роботи
ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
 «Інноваційні підходи в освіті дітей із особливими освітніми потребами»



І  
9.00-10.00
Реєстрація учасників
10.00 - 12.00
Відкриття конференції та пленарне засідання
12.00-12.30
Перерва на каву
12.30-14.00
Майстер-класи – 1
Секційне засідання – 1
14.00-15.30
Перерва на обід
15.30-17.00
Майстер-класи – 2
Секційне засідання – 2
17.00
Оглядова екскурсія

ІІ
10.00 -11.30
Майстер-класи – 3
Секційне засідання – 3
11.30-12.00
Перерва на каву
12.00-13.30
Майстер-класи – 4
Фінал Конкурсу студентських методичних робіт УАКП
13.30-14.30
Перерва на обід
14.30-16.00
Засідання Ради УАКП (запрошуються члени Ради  – голови та секретарі осередків)





Місце проведення
пленарного засідання                 м. Львів, вул. ­­­­­­­­Коперника, 17, Львівський Палац Мистецтв
                                                              
17 травня 2018 р. (четвер)
09.00
Реєстрація учасників                                    хол Палацу мистецтв
10.00 - 10.30
Відкриття конференції

Синьов В. М. – Президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», декан факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М. П. Драгоманова, дійсний член НАПН України, професор, доктор педагогічних наук;
Шевцов А. Г.  віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, директор департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування Міністерства освіти і науки України;
Мандзій ЛС. – директор департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;
Мельник В. П. член-кореспондент НАН України, доктор філософських наук, професор, ректор Львівського національного університету імені Івана Франка;
Мартиненко І. В., Виконавчий директор ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», доктор психол. наук, доцент кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова;
Герцюк Д. Д. кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
Савка В. Д. – секретар правління ГО «Справа Кольпінга в
Україні».
10.30 – 12.00
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
Конференц-зала Палацу мистецтв








Синьов В. М. Президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», дійсний член НАПН України, доктор пед. наук, професор, декан факультету корекційної педагогіки та психології, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.
Актуальні проблеми соціальної інтеграції дітей із особливими освітніми потребами

Шевцов А. Г. Віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», член-кореспондент НАПН України, доктор пед. наук, професор, директор Департамента атестації кадрів вищої кваліфікації та ліцензування Міністерства освіти і науки України,Чухрій І. В., докторант кафедри ортопедагогіки та реабілітології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.
Структура психологічного механізму соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності

Шеремет М. К.  Віце-президент ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», почесний академік НАПН України, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.
Підготовка кадрів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в сучасних умовах.









Шульженко Д. І. Доктор психол. наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.
Психологічні умови оптимізації інклюзивних процесів в Україні.
Мартиненко І. В. Виконавчий директор ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів», доктор психол. наук, доцент кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.
Подолання комунікативної дезадаптації як умова ефективної соціалізації дитини з мовленнєвими порушеннями.
 Островський І. П. Доктор технічних наук, професор кафедри корекційної педагогіки та інклюзії факультету педагогічної освіти Львівського національного університету імені Івана Франка.
Психолого-педагогічний супровід дитини під час інклюзивного навчання в закладах професійної освіти: аспект підготовки фахівця.
12.00 – 12.30

Перерва на каву

12.30 – 14.00

Секційні засідання, майстер-класи 1



Місце проведення майстер–класів та секційних засідань м. Львів, вул. Туган-Барановського, 7 (корпус факультету педагогічної освіти ЛНУ)


12.30 – 14.00


ауд. 44


ауд. 46

ауд. 52

ауд. 56


ауд. 58
Майстер-класи 1
Авер'янов В. П., автор розвивальних програм,  Авер'янова  А. М., консультант-практичний психолог Голосіївської ПМПК м. Києва. Ментальний тренажер.
Вознюк Л.  М., співзасновник, директор ДКРЦ "Розмовляйко", Курінов О. Ю., реабілітолог, інструктор з Мульти-Болу. Авторська методика "Мульти-бол"для дітей раннього та дошкільного віку.
Статнік В. П., директор, учитель- логопед СДНЗ №37 для дітей з вадами мовлення м. Чернівців. Логомама.
Коломієць Ю. В., канд. пед. наук, доцент кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Нейропсихологічна діагностика диспраксій у дітей із ТПМ.
Потамошнєва О. М., викладач кафедри корекційної освіти та спеціальної психології,Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Оцінка комунікації безмовленнєвих дітей.
12.30 – 14.00
Секційне засідання «Актуальні проблеми ортопедагогіки та реабілітології»
Ауд. 32 (вул. Туган-Барановського, 7)
ауд. 32
 (регламент доповіді – 7 хв.)

Мога М. Д., докторант кафедри ортопедагогіки та реабілітології, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, канд. пед. наук. Особливості діагностики дітей раннього віку зі спастичними формами рухових порушень.
Хворова Г. М., завідувач кафедри ортопедагогіки та реабілітології,  Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, канд. пед. наук, доцент. Ефективні практики компетентної взаємодії фахівців з батьками дітей з аутизмом та ДЦП
Шевченко В. М.,  ст. наук. співробітникІнститут спеціальної педагогіки НАПН України, канд. пед. наук. Сучасні інформаційні технології в спеціальній та інклюзивній освіті.
Бєсєда В. В., канд. пед. наук, ст. викладач, Одеський інститут удосконалення вчителів. Проблема ранньої діагностики постави і дітей раннього та дошкільного віку.
Бочков П. М., аспірант, Південноукраїнський національний педагогічний університет  імені К. Д. Ушинського. Постурологія в корекційному фізичному вихованні дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (з 3 до 7 р.).
Вихованець Б. О. аспірант кафедри ортопедагогіки та реабілітології,  Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Охоронно-педагогічний режим в інклюзивному навчанні дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
Глоба О. П., професор кафедри ортопедагогіки та реабілітології,  Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доктор пед. наук. Сучасні корекційно-реабілітаційні технології контролю за станом здоров'я.
Деревинська С. А., вчитель-логопед СНВК, Мрія. Мотиваційний сукупний ефект комплексного використання елементів різних видів арт-терапії з урахуванням сенсорних аналізаторів у корекційній роботі.
Корнят В. С., доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії Львівський національний університет імені Івана Франка,кандидат педагогічних наук. Професійна орієнтація та працевлаштування осіб з інвалідністю.
Стасюк І. В., викладач, аспірант кафедри ортопедагогіки та реабілітології Факультету корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П. Драгоманова. Світовий та вітчизняний досвід організації навчального процесу для студентів з особливими освітніми потребами в системі вищої освіти.
Ферт О. Г., доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. пед. наук. Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі.
Шевченко Ю. В., ДЗО "Веселка". Психолого-педагогічний супровід дитини з ООП в інклюзивному навчанні.

Перева на обід
15.30-17.00
Секційне засідання, майстер класи 2


15.30-17.00
Майстер-класи – 2
ауд. 43




ауд. 44


ауд. 46


ауд. 52


ауд. 56


ауд. 58

Мартиненко І. В., доктор психол. наук, доцент кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Сенсорно-доброзичливе середовище, як фактор успішного інклюзивного навчання дитини з мовленнєвими порушеннями.
Бущак О. В., старший викладач кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти. Використання дидактичного матеріалу Ф.Фребеля у роботі вчителя-логопеда.
Коптєва Н. М.  вчитель вищої категорії, Заболотівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Ратнівського району Волинської області. Використання альтернативних методів спілкування у корекційній роботі з дітьми з РАС.
Мехедова Д.А., директор, практикуючий спеціаліст з корекційної педагогіки ГЦР «У світ разом». Нейропсихологія. Дозрілість мозку (згідно вікового цензу). Корекційна педагогіка у спектрі практичних завдань: «Гімнастика мозку (Brain Gym)».
Базима Н. В., доцент кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.  Корекційна робота з розвитку комунікативних навичок у дітей з аутизмом.
Сивик Г. Є., асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Філюс О. В., студентка, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти. Нейрокогнітивний підхід у роботі з пацієнтами з афазією.
15.30-17.00
Секційне засідання «Актуальні проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами»
Ауд. 32 (вул. Туган-Барановського, 7)
ауд. 32
Ханзерук Л. О. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, факультет корекційної педагогіки та психології, доцент кафедри психокорекційної педагогіки, канд. пед. наук. Інклюзивне навчання учнів із затримкою психічного розвитку.
Омельянович І. М. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, факультет корекційної педагогіки та психології, доцент кафедри психокорекційної педагогіки, канд. пед. наук. Педагогічна діагностика готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в інклюзивній школі.
Никоненко Н. В., Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, доцент кафедри педагогіки та спеціальної освіти, канд. пед. наук. Книга для батьків як обовʼязковий компонент ґендерного виховання дітей із інтелектуальною недостатністю.
Піонтківська Г. С. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова,факультет корекційної педагогіки та психології, завідувач кафедри психокорекційної педагогіки, доцент, канд. пед. наук. Формування первинної чуттєвої основи грамотного письма як передумова якісного оволвдіння правописом учнями з інтелектуальними порушеннями.
Субашкевич І. Р.   Львівський національний університет імені Івана Франка, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії,канд. психологічних наук. Медіаосвітні практики у процесі інклюзії дітей з особливими потребами в освітній простір.
Чепурна Л. Г. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова,факультет корекційної педагогіки та психології, старший викладач кафедри психокорекційної педагогіки, канд. пед. наук. Корекційна спрямованість підручників для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Шовтюк А. М. Житомирська обласна психолого - медико – педагогічна консультація, завідувач. Інноваційні тенденції навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного простору, досвід Житомирської ОПМПК.
Лeсик С. М., КНЗ "Житомирська спeціальна школа-інтeрнат", директор. Досвід залучeння ГО для створeння додаткових рeсурсів в організації навчання дітeй з ООП.

18 травня (п’ятниця )
МАЙСТЕР-КЛАСИ – 3
Секційне засідання – 3
вул. Туган-Барановського, 7
10.00-11.30
МАЙСТЕР-КЛАСИ – 3
ауд. 44



ауд. 46


ауд. 22




ауд. 117


ауд. 43
Андрейко Б. В., асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кандидат психологічних наук. Психологічна та психотерапевтична робота з батьками дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Дробіт Л. Р., асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти. Алгоритм психолого-педагогічної діагностики дітей із особливими потребами.
Призванська Р. А., асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Сав'як Л. О., асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Дрібнюк Н. Т. старший викладач кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти.       Музична терапія в інклюзивному середовищі.
Качуровська О. Б., доцент кафедри логопедії, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова.  Використання комп’ютерних інтерактивних вправ у корекційно-розвивальній роботі.
Лялька О. М., терапевт мови і мовлення Українсько-польський центр реабілітації VOTUM. Когнітивно-нейропсихологічний підхід у діагностиці та терапії афазії.
10.00-11.30

Секційне засідання «Логопедичні технології та проблеми підготовки  фахівців для роботи з дітьми з ООП»
Ауд. 32 (вул. Туган-Барановського, 7)


(регламент доповіді – 7 хв.)
Бабій І. В., завідувач кафедри спеціальної освіти,Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Використання комунікативного потенціалу мистецтва у корекційно-педагогічній роботі з дошкільниками.
Бабич Н. М., Київський університет ім. Б. Грінченка, Інститут людини, старший викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти, , канд. пед. наук. Особливості рецептивної комунікації у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.
Боряк О. В. Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, канд. пед. наук. Теорія і практика діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку.
Кашуба Л. В. Львівський національний університет імені Івана Франка, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, канд. пед. наук. Особистісний розвиток студентів-педагогів факультету педагогічної освіти в процесі самостійної навчальної діяльності.
Линдіна Є. Ю. Бердянський державний педагогічний університет, старший викладач кафедри прикладної психології та логопедії,  канд. пед. наук. Використання педагогічної риторики у корекційно-реабілітаційній роботі.
Портницька Н. Ф. Житомирський державний університет імені Івана Франка,доцент кафедри теоретичної та практичної психології, канд. психологічних наук. Підготовка студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуального розвитку.
Тичина К. О. Київський університет імені Бориса Грінченка, викладач кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти. Напрями гармонізації міжособистісних стосунків у сім'ях, що виховують дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.
Трушик О.В. ГО Аутизм. Альтернатива, корекційний центр Ладо,керівниця. Розумне пристосування в класі як спосіб підвищення ефективності навчання всіх дітей.
Породько М. І. Львівський національний університет імені Івана Франка, асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії. Методика Вероніки Шерборн для розвитку дітей з аутизмом в інклюзивному просторі.
12.00-13.30
ФІНАЛ КОНКУРСУ СТУДЕНТСЬКИХ
МЕТОДИЧНИХ РОБІТ УАКП
Ауд. 32 (вул. Туган-Барановського, 7)
12.00-13.30
МАЙСТЕР-КЛАСИ – 4
ауд. 44


ауд. 43
ауд. 46

ауд. 52


ауд. 56
Дерень О. М., практичний психолог, вчитель-логопед, НРЦ І-ІІ ст. «Довіра". Соціальні історії. Як вони працюють? Як їх створити?
Куба С. Ю. , вчитель-логопед НРЦ "Довіра". Мотивація і комунікація. Для чого дитині говорити?
Пастернак О.А., вчитель спеціальної школи-інтернату №8 м. Києва.   Статеве виховання.
Родненок М. Є.,  ст. викладач кафедри ортопедагогіки та реабілітології, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Нейропсихологічний підхід до формування практичних навичок засобами Монтессорі-терапії.
Цимбала О. М., асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзії, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти. Арт-терапевтичні методи роботи з батьками "У пошуках ресурсів ".
14.30–16.00

ЗАСІДАННЯ РАДИ ВГО «УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ»
Ауд. 58 (вул. Туган-Барановського, 7)

16.00
Закриття конференції



 





Немає коментарів:

Дописати коментар